Παρακολουθήσαμε παρουσίαση στα πλαίσια ενδοσχολικής επιμόρφωσης, για θέματα που αφορούν το bulling και την διαχείριση τους με διάφορους τρόπους αλλά και για την σχολική διαμεσολάβηση που εφαρμόζεται στο σχολείο μας από την κ. Πόπη Καλαμακη





Παρακολουθήσαμε παρουσίαση στα πλαίσια ενδοσχολικής επιμόρφωσης, για θέματα που αφορούν το bulling και την διαχείριση τους με διάφορους τρόπους αλλά και για την σχολική διαμεσολάβηση που εφαρμόζεται στο σχολείο μας από την κ. Πόπη Καλαμακη





Αγαπητοί γονείς και παιδιά, ο Αγιασμός στο σχολείο μας θα γίνει την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου στις 9 το πρωί, στην αυλή μας.
Μετά τον Αγιασμό, οι γονείς της Α΄ τάξης θα παραλάβουν τον σύντομο Κανονισμό Λειτουργίας του σχολείου που περιέχει τις πρώτες οδηγίες και όλοι αποχωρούν. Τα βιβλία θα αρχίσουν να δίνονται στα παιδιά, λίγα λίγα από την επόμενη ημέρα. Παρακαλούμε πολύ, μην προβείτε σε αγορές σχολικών ειδών πριν σας δώσει η κάθε δασκάλα την λίστα με τα πράγματα που θέλει και τα οποία θα έχετε μπροστά σας μέρες για να τα αγοράσετε.
Από την επόμενη μέρα του Αγιασμού, θα πρέπει να φροντίσετε τα παιδιά να έχουν μαζί τους ένα υγιεινό δεκατιανό (όχι γαριδάκια, πατατάκια, κρουασάν κτλ) και αρκετό νερό διότι το κυλικείο δεν λειτουργεί.
Το Ολοήμερο Τμήμα θα λειτουργήσει κανονικά από την πρώτη μέρα και θα σας ενημερώσουμε εγκαίρως για τα σχολικά γεύματα που έρχονται στο σχολείο για όλα τα παιδιά. Ακόμα δεν έχουμε ενημέρωση αν τα σχολικά γεύματα θα έρθουν από την πρώτη μέρα λειτουργίας του σχολείου. Το Ολοήμερο σχολάει ώρα 15:00.
Για ακόμα μια φορά , θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον Σύλλογο Γονέων μας, για τις εκπλήξεις που επιφυλάσσει για τα παιδιά στον Αγιασμό και όλη την φροντίδα του.
Καλό ξεκίνημα με υγεία και γαλήνη σε όλη την οικογένεια του 4ου Δημοτικού Σχολείου Χίου !

Φέτος ξεκινήσαμε για πρώτη φορά αλληλογραφία μέσω ταχυδρομείου, με τον παλιό παραδοσιακό τρόπο δηλαδή, εμπλέκοντας ως συμμετέχοντες την Δ’ τάξη του δημοτικού μας σχολείου με την Δ’ τάξη του Δημοτικού Σχολείου Κοντοκαλίου Κέρκυρας, με πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών της αγγλικής γλώσσας κάθε σχολείου. Η δραστηριότητα έγινε δεκτή με μεγάλη χαρά από τους μαθητές και των δύο σχολείων, ενώνοντας στην ουσία δύο νησιά στα άκρα της Ελλάδας. Χρησιμοποιήσαμε την επικοινωνία με γράμματα, αφήνοντας πίσω τις οθόνες του υπολογιστή, του τάμπλετ και του κινητού και ενεργοποιώντας τα παιδιά να γράψουν με εργαλείο την αγγλική γλώσσα και με βάση τα διδασκόμενα στο μάθημα των αγγλικών. Η επικοινωνία μας δηλαδή ήταν στην ουσία μία επανάληψη της ύλης των αγγλικών με έναν πιο βιωματικό τρόπο που λειτουργούσε ως ένα πολύ δυνατό κίνητρο για τα παιδιά, τα οποία ανέμεναν με ανυπομονησία το επόμενο γράμμα των φίλων τους. Είναι μία από τις λίγες φορές που ο γραπτός λόγος και η ανάγνωση έγιναν δεκτά με τόσο ενθουσιασμό, αλλά και η πρώτη φορά που τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με αυτόν τον (άγνωστο γι’ αυτά) τρόπο επικοινωνίας. Η τελευταία μας αποστολή φαίνεται στην εικόνα παρακάτω.

Όταν τα παιδιά στην Κέρκυρα έλαβαν το γράμμα μας – δυστυχώς καθυστερημένα – ήταν οι τελευταίες μέρες του σχολείου. Παρόλα αυτά πρόλαβαν και μας έστειλαν ένα πολύ γλυκό μήνυμα που προωθήθηκε στα παιδιά της Δ’ τάξης για να το διαβάσουν:
“Αγαπημένοι μας νέοι φίλοι,
Σας ευχαριστούμε πολύ για τα γράμματά σας!!! Τα διαβάσαμε μόλις τώρα και ήταν πολύ ωραία!!!
Θα τα κρατήσουμε για ενθύμιο για να θυμόμαστε την όμορφη αλληλογραφία μας.
Σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι, να κάνετε πολλά μπάνια και να φάτε πολλά παγωτά!“
Κι έτσι κλείσαμε γλυκά και ευχάριστα τη φετινή αυτή δραστηριότητα, με την ελπίδα ότι ίσως τη συνεχίσουμε του χρόνου, αν συμφωνήσουμε όλοι.
Καλό καλοκαίρι λοιπόν σε όλους, με ξεγνοιασιά και ξεκούραση! Ραντεβού του χρόνου!
















4o Δημοτικό Σχολείο Χίου: Διάχυση του e-Twinning project “Genders travelling in time” – Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου (sch.gr)4o Δημοτικό Σχολείο Χίου: Διάχυση του e-Twinning project “Genders travelling in time” – Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου (sch.gr)


Η υπεύθυνη του προγράμματος κ. Πόπη Καλαμάκη παρουσιάζει:
Η υπεύθυνη του προγράμματος κ. Πόπη Καλαμάκη σε συνεργασία με τις εκπαιδευτικούς των τάξεων, υλοποίησε και φέτος πρόγραμμα περιβαλλοντικής αγωγής, συνεργαζόμενη επίσης με τον Δήμο Χίου, τον Σύλλογο Γονέων και ιδιώτη γεωπόνο. Βλέπουμε το πρόγραμμα εδώ:


Μέσα σε κλίμα συγκίνησης και με την αμέριστη συμμετοχή του Συλλόγου Δασκάλων αλλά και του Συλλόγου Γονέων ο οποίος ανέλαβε την διακόσμηση, τα δώρα σε όλα τα παιδιά του σχολείου, τον παγωτατζή αλλα΄και των γονέων της Στ τάξης που μας παρείχαν έναν πλούσιο μπουφέ στο τέλος, φτάσαμε κι εμείς στη λήξη της σχολικής χρονιάς που γιορτάσαμε με πολλή χαρά, πολύ …νερό από τη Γιορτή Νερού που επιμελήθηκε η κ.Λίτσα Καλογρά, πολύ χορό και μια έξτρα χορογραφία της Β τάξης “Ροζ Πάνθηρ”. Ευχαριστούμε όλους και όλες όσοι και όσες βοήθησαν κι ευχόμαστε Καλό Καλοκαίρι!











