













Ξεκινήσαμε από την αίθουσα εκδηλώσεων μας με μία παρουσίαση από την κ. Ματρώνα Παππά για την ιστορία του κάμπου και τα περιβόλια του, στην συνέχεια μπήκαμε στα λεωφορεία για να τον περιηγηθούμε.
Μια καλοδεχούμενη φθινοπωρινή βροχούλα μας βρήκε στο δρόμο για το μονοπάτι στον Κάμπο της Χίου, με τα παιδιά της Τρίτης, Τετάρτης και πέμπτης τάξης του σχολείου μας και την συνοδεία του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ομηρούπολης. Ακόμα κι έτσι, ο Κάμπος μας είναι μοναδικός και υπέροχος στα φθινοπωρινά του χρώματα και αρώματα, με τα περιβόλια και τα αρχοντικά του να στάζουν λουσμένα από τις δροσοσταλίδες της βροχής! Μπορέσαμε να εξερευνήσουμε και να μάθουμε για τα βοτσαλωτά και την ιστορία της Παναγίας Συριώτισσας αλλά και να δούμε το αρχοντικό “Ρίζικο” απέναντι από αυτήν!










Tην Παρασκευή 15 Νοεμβρίου, οι μαθητές, μαθήτριες γονείς και εκπαιδευτικοί, τίμησαν την Επέτειο του Πολυτεχνείου και παρακολούθησαν την εκδήλωση που είχε η διοργανώσει η Ε’ τάξη του σχολείου μας.
Θυμηθήκαμε τους αγώνες των πρωταγωνιστών εκείνης της ταραγμένης περιόδου, οι οποίοι αγωνίστηκαν για υψηλά ιδανικά, αξίες και δικαιώματα που είναι αίτημα των ανθρώπινων κοινωνιών σε παγκόσμιο επίπεδο.
Μέσα από κείμενα ,δραματοποιήσεις, ποιήματα, τραγούδια και συνθήματα, αναβίωσαν τα γεγονότα εκείνης της εποχής, που έγιναν σύμβολο των αγώνων για την ελεύθερη παιδεία και τη διαφύλαξη της ελευθερίας.






Τα παιδιά της Α’ και Β’ τάξης παρακολουθήσαν το περιβαλλοντολογικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του ΚΕΠΕΑ της Ομηρούπολης – Κλειδού με τίτλο: “Στα περιβόλια με τις Εσπερίδες”.![]()
![]()
![]()
![]()
Εκεί διδάχθηκαν βιωματικά την αξία των εσπεριδοειδών και την πλούτο, την αξία και τη σημασία του Κάμπου της Χίου. Τα παιδάκια έγιναν για λίγο κηπουροί, σκάβοντας το χώμα γύρω από μια μικρή μανταρινιά για να της φτιάξουν το απαραίτητο αυλάκι για το νερό και δραματοποίησαν την ιστορία του βιβλίου της Μαρίας Φαφαλιού “Γλυκόξινη Αγάπη”. Ήταν ένα υπέροχο πρόγραμμα, που τα παιδιά απόλαυσαν!
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα εντάσσεται στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων “Φροντίζω το περιβάλλον” και συμβάλλει στη συνειδητοποίηση της αξίας του φυσικού περιβάλλοντος και της αειφορίας (τι αφήνουμε στην επόμενη γενιά).







Τα παιδάκια της Β τάξης ,στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτητων με θέμα το συναισθημα της χαρας,διατύπωσαν ερωτήματα και συνέταξαν ένα,ερωτηματολόγιο που το μοίρασαν στα παιδιά της Ε και ΣΤ τάξης για να το συμπληρώσουν.
Από τις απαντήσεις τους είχαμε ένα μικρό δείγμα για το που βρίσκουν τα παιδιά χαρά,τι τους δίνει χαρά,τι πράγματα μπορούν να κάνουν για να είναι πιο Χαρούμενα,σε ποια πρόσωπα βρίσκουν χαρά,σε ποια μέρη…κτλπ
Στη συνέχεια ζωγράφισαν τα πρόσωπα,τα μέρη,τα φαγητά που τους κάνουν χαρουμενους![]()
![]()
![]()



Την Παρασκευή 8-11-2024 τα παιδιά της Δ τάξης με τη δασκάλα τους Κα Άννα Χρυσικοπούλου, μας παρουσίασαν δρώμενα, ποιήματα, τραγούδια και χορό, αφιερωμένα στην απελευθέρωση της Χίου από τον τουρκικό ζυγό.![]()
Ζωντάνεψαν το γεγονός της ηρωικής προσπάθειας των Χιωτών για να ανακτήσουν το πιο πολύτιμο αγαθό του ανθρώπου: την ελευθερία!!!!![]()
![]()
![]()


Την 7η και 8η Νοεμβρίου 2024 ήρθε στο σχολείο μας η κ. Ψαρρού Κορίνα, ως απεσταλμένη από την Δ/νση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας, για να κάνει μια παρουσίαση, συζήτηση και βιωματική δράση με τα παιδιά όλων των τάξεων σε θέματα υγείας και διατροφής. Τα παιδιά παρακολούθησαν με προσοχή, συμμετείχαν και έθεσαν ερωτήματα προς απάντηση.
Φωτογραφίες από τη διήμερη δράση μπορείτε να δείτε παρακάτω.






Η Στ’ τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε το Ιδιωτικό Πρότυπο Ναυτικό Λύκειο, Teens, στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων «Γνωριμία με τα επαγγέλματα». Φτάνοντας εκεί τους μαθητές και τις μαθήτριες μας υποδέχτηκε ο διευθυντής του σχολείου, κ. Μιχαήλ Ξυνός, ο οποίος, αρχικά, τους καλωσόρισε και τους παρουσίασε τον σκοπό του συγκεκριμένου σχολείου. Στη συνέχεια, οι μαθητές και οι μαθήτριες χωρίστηκαν σε δύο ομάδες κι επισκέφθηκαν τους εξής τέσσερις χώρους: προσομοιωτές γέφυρας, εργαστήριο φυσικών επιστημών, ηλεκτρολογείο και μηχανουργείο – 3DPrinting.
Πιο συγκεκριμένα, στους προσομοιωτές γέφυρας η κα. Μπουλά μίλησε στα παιδιά σχετικά με τη δουλειά που γίνεται στη γέφυρα ενός πλοίου, για το πώς σχεδιάζουν οι ναυτικοί τη διαδρομή που θα ακολουθήσουν και, τέλος, οι μαθητές/-τριες οδήγησαν σε ομάδες το δικό τους πλοίο ακολουθώντας τις οδηγίες της. Στο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών ο κ. Γεντής εντυπωσίασε τα παιδιά με πειράματα, ενώ στο Ηλεκτρολογείο ο κ. Μανωλάκης τούς εξήγησε τη σπουδαιότητα ενός ηλεκτρολόγου σε ένα πλοίο, αλλά και γενικότερα. Ένας από τους πιο εντυπωσιακούς χώρους για τα παιδιά ήταν το Μηχανουργείο, όπου παρακολούθησαν πώς γίνεται μια 3D εκτύπωση από τον κ.Μυτακίδη. Χωρίς να χάσουν χρόνο, αλλά και με μεγάλο ενθουσιασμό έφτιαξαν τις δικές τους ατομικές κατασκευές!
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Διευθυντή του Teens και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την φιλοξενία και την συνεργασία! Ήταν μια πραγματικά υπέροχη εμπειρία!


















Παρασκευή 31 Οκτωβρίου, είχαμε την χαρά να έχουμε στο σχολείο μας την κ. Ελένη Κοτσάτου, κοινωνική λειτουργό από το κέντρο πρόληψης , για να μας μιλήσει σχετικά με την σεξουαλική ανάπτυξη στην σχολική ηλικία και τον ρόλο των εκπαιδευτικών. Την ευχαριστούμε πολύ για τις πολύτιμες συμβουλές της.










