3 Δεκεμβρίου παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία

Στις 3 Δεκεμβρίου, παγκόσμια ημέρα των ατόμων με αναπηρία, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για την αναπηρία, να διαβάσουμε βιβλία και να δούμε ταινίες μικρού μήκους.

Τα παιδιά όλων των τάξεων, ενημερώθηκαν, προβληματιστηκαν και συζήτησαν τις απορίες τους. Επίσης προσπάθησαν να περπατήσουν με τα μάτια κλειστά χρησιμοποιώντας αντί για το λευκό μπαστούνι μια ομπρέλα για να νιώσουμε πώς νιώθουν…

let us to know each other

  1. https://padlet.com/marikamenda/let-us-know-each-other-start-a-star-chat-myths-magic-and-sci-xv3qvpi3qs4ghdf8

netiquette rules

  1. Present the netiquette rules as you like in Canva

https://www.canva.com/design/DAGdGNawenY/Ev_-kBvIArPkLlmtLy_Ufw/watch
https://www.canva.com/design/DAGdGNawenY/iT4NlqDW7Kc8QYr9hpY3Kw/watch?utm_content=DAGdGNawenY&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=uniquelinks&utlId=h6c87691ecb

2 what I learned about netiquette rules: fill out the evaluation form

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf7qepHWUGq3B70T5n-9BywIXj9kZmacZFn4H8U6uBUStihKA/viewform?embedded

«Ζω καλύτερα-Ευ Ζην» Γ’ τάξη

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στη θεματική ενότητα «Ζω καλύτερα-Ευ Ζην» οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ´ τάξης ασχολήθηκαν με το σώμα. Αρχικά γνώρισαν τα μέρη του σώματος και τις λειτουργίες τους. Συζήτησαν για το πώς πρέπει να φροντίζουμε το σώμα μας και τέλος ασχολήθηκαν με το πώς πρέπει να το προστατεύουμε. Κατά τη διάρκεια του πρώτου κύκλου των εργαστηρίων δεξιοτήτων οι μαθητές δούλεψαν σε ομάδες, μελέτησαν βιβλία, δούλεψαν σε φύλλα εργασίας, παρακολούθησαν σχετικά βίντεο.

“Όταν έφυγαν τα αγάλματα”

Τα παιδιά της Ε’ τάξης, πήγαν στο Ομήρειο για να παρακολουθήσουν την παράσταση “Όταν έφυγαν τα αγάλματα” του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς από την θεατρική ομάδα “Ανεμόμυλοι”

Ήταν κάποτε ένα κορίτσι που είχε ακούσει τα αγάλματα να τραγουδούν, είχε χορέψει μαζί τους στο φως του φεγγαριού, Τα αγάλματα τις νύχτες ζωντανεύουν…

Στην διάρκεια του Β’ παγκόσμιου πολέμου, όσοι σχετίζονταν με το Μουσείο, προσπάθησαν να προστατέψουν τους θησαυρούς του, με κάθε τρόπο.

Πρόκειται για τη σχετικά άγνωστη ιστορία της απόκρυψης των αγαλμάτων του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου κατά τη διάρκεια του Ελληνοϊταλικού πολέμου.

Είδαμε μια πραγματικά πολύ όμορφη παράσταση!

“Σε ποιον ανήκει αυτή η κούκλα”; Α’-Β’ Ε’και Γ’ τάξεις

Παγκόσμια ημέρα θεάτρου σήμερα και επισκέφτηκαν το σχολείο μας ο κ. Σταύρος Σπυράκης με δύο κοπέλες από την ομάδα: «Κύκλος θεάτρου ΘΕΑΤΡΟΠΟΙΟΙ ΧΙΟΥ» που συνεργάζονται με το ΚΕ.ΠΕ.Α. Ομηρούπολης.

Αφού γνωριστήκαμε και συζητήσαμε λίγο, μας παρουσίασαν μια μικρή θεατρική παράσταση. Μετά μας είπαν ότι είναι βασισμένη στο παραμύθι του Αλφόνσο Σάστρε: « Η χαμένη κούκλα», το οποίο αποτελεί παραλλαγή του γνωστού αριστουργήματος «Ο ΚΥΚΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΜΩΛΙΑ» του Μπέρτολτ Μπρεχτ.

Στο παραμύθι είδαμε δύο κορίτσια την Λολίτα και την Πάκα. Η Λολίτα έχει μια κούκλα, την οποία έχει καταστρέψει και την πετάει στον δρόμο, στα σκουπίδια. Η Πάκα την βρήκε, την έφτιαξε , την «υιοθέτησε» και τη φρόντισε.

Εμείς λοιπόν έπρεπε να αποφασίσουμε, σε ποιο κορίτσι ανήκει η κούκλα. Έπρεπε να τους κάνουμε ερωτήσεις πριν πάρουμε τη σοβαρή αυτή απόφαση.

Ποιο κορίτσι είναι πιο χαρούμενο όταν αγκαλιάζει την κούκλα; Ποιο αξίζει να την έχει;

Κάναμε και εμείς τους ηθοποιούς αφού μπήκαμε για λίγο στη θέση των κοριτσιών, ανεβήκαμε στη σκηνή και νιώσαμε το «πρόβλημα» και δώσαμε τελικά μια λύση σε αυτό

Ευχαριστούμε πολύ το Κ.Π.Ε. Ομηρούπολης για την όμορφη δράση!

Την ίδια παράσταση παρακολούθησαν και τα παιδιά της Α’ τάξης μαζί με το Νηπιαγωγείο μας

Την Πέμπτη, 24/10, τα παιδιά της Ά τάξης αποδέχτηκαν με χαρά την πρόσκληση των δασκάλων του Νηπιαγωγείου και παρακολούθησαν από κοινού με τους παλιούς τους συμμαθητές το θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα “Σε ποιον ανήκει τούτη η κούκλα”. Το πρόγραμμα διαπραγματεύεται κοινωνικά και ηθικά ζητήματα και όλη η δράση εντάσσεται στις ενέργειες που συμβάλλουν στην ομαλή μετάβαση των παιδιών από την μία βαθμίδα εκπαίδευσης στην άλλη.

Εμπλουτισμός της Βιβλιοθήκης του Σχολείου μας-Δ τάξη

Τα παιδιά της Δ’ τάξης του σχολείου μας, αποφάσισαν να διαθέσουν τα χρήματα που μάζεψαν πέρυσι από ένα μπαζάρ τους, για την αγορά βιβλίων προκειμένου να εμπλουτίσουν την βιβλιοθήκη του σχολείου.

Με την βοήθεια της κ. Λίτσας Καλογρά, υπεύθυνη της βιβλιοθήκης, αγόρασαν 34 βιβλία, από ένα βιβλιοπωλείο που έκλεισε και μας τα έδωσε σε πολύ καλή προσφορά. Παιδική λογοτεχνία, ιστορικά και εγκυκλοπαιδικά.

Τους ευχαριστούμε πολύ!!!

Special olympics Στ’ τάξη

Την Πέμπτη 21/11/2024 η Στ’ τάξη επισκέφθηκε το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Χίου, προκειμένου οι μαθητές/ τριες των δύο σχολείων να παρακολουθήσουν από κοινού το εκπαιδευτικό πρόγραμμα των Special Olympics «ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ. ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ.». Φτάνοντας στο Ειδικό Δημοτικό, τόσο ο διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί όσο και τα παιδιά, μας υποδέχθηκαν εγκάρδια κι εμείς τους προσφέραμε το δώρο μας, μια κατασκευή με το κάστρο της Χίου που είχαν δημιουργήσει οι μαθητές και οι μαθήτριες στην Γ’ τάξη. Μαζευτήκαμε όλοι στην αίθουσα εκδηλώσεων και οι υπεύθυνοι του προγράμματος εξήγησαν στα παιδιά τι είναι η αναπηρία, ποια είναι τα είδη της, τι είναι τα SpecialOlympicsκαι ποια η διαφορά τους με τους Παραολυμπιακούς Αγώνες. Στη συνέχεια, τα παιδιά έκαναν ένα σύντομο διάλειμμα κι είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν μεταξύ τους και να παίξουν. Αμέσως μετά συγκεντρωθήκαμε στην αίθουσα του γυμναστηρίου, οι υπεύθυνοι του προγράμματος χώρισαν τα παιδιά των δύο σχολείων σε μεικτές ομάδες και τους παρουσίασαν το άθλημα Boccia. Τα παιδιά συνεργάστηκαν εξαιρετικά, χειροκροτούσαν κι ενθάρρυναν το ένα το άλλο!! Τέλος, πριν  αποχαιρετήσουμε τους μαθητές και τις μαθήτριες του Ειδικού Δημοτικού, ανανεώσαμε το ραντεβού μας!