Ημέρα φιλάθλων

Η ημέρα Φιλάθλων εορτάστηκε με ιδιαίτερο ενθουσιασμό στο σχολείο μας, καθώς όλοι οι μαθητές συμμετείχαν σε δραστηριότητες που προάγουν την αξία του υγιούς και αθλητικού πνεύματος. Ξεκινήσαμε με μια ενδιαφέρουσα συζήτηση για τη διάκριση ανάμεσα στον “φίλαθλο” και τον “οπαδό”. Οι μαθητές σκέφτηκαν και προβληματίστηκαν για την σημασία αυτών των δύο όρων και την διαφορά τους. Πώς λοιπόν ο φίλαθλος στηρίζει την ομάδα του με σεβασμό, χωρίς να ξεπερνά τα όρια της λογικής.

Μετά την συζήτηση, ακολούθησαν δραστηριότητες με τη βοήθεια της κ. Λίτσας Καλογρά, όπου όλοι συμμετείχαμε και αλλάζοντας ρόλους, γίναμε φίλαθλοι αλλά και αθλητές.

UNIT 2:WHY DID PEOPLE TURN TO THE SKY? THINK OUT OF THE BOX!

1https://www.canva.com/design/DAGjUNUx_pU/3eF4bNFnrZ5lTQBAGErkvg/watch?utm_content=DAGjUNUx_pU&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=uniquelinks&utlId=h085df5b7df

30 Ιανουαρίου Τριών Ιεραρχών

Τιμήσαμε στην εκκλησία τους 3 Ιεράρχες. Ο πάτερ μας μίλησε για τον καθένα ξεχωριστά και γιατί είναι προστάτες των γραμμάτων,των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Στη συνέχεια μιλήσαμε και στο σχολείο κάνοντας κατασκευές.

Πρώτη συνάντηση στο πρόγραμμα Οδυσσέας

Στα πλαίσια του προγράμματος “ΟΔΥΣΣΕΑΣ” 2025, η Ε’ τάξη, πραγματοποίησε σήμερα την 1η τηλεδιάσκεψη γνωριμίας  με την Ε’τάξη του 3ου Δημοτικού Αγίου Δημητρίου Αθηνών με την κ.Σταυρούλα Ζέτη.

Μετα από κάποιες αρχικές δυσκολίες, συναντήσαμε τους φίλους μας απ’ την Αθήνα που μας παρουσίασαν και μας μίλησαν για τα αξιοθέατα της Αττικής, για τη ζωή τους στον Άγιο Δημήτριο, τα αγαπημένα τους χόμπι και το πολύ όμορφο σχολείο τους.

Εμείς με την σειρά μας παρουσιάσαμε τον εαυτό μας , τους ξεναγήσαμε στα αξιοθέατα της Χίου και τα προιόντα μας αλλά και τις όμορφες παραλίες μας. Μιλήσαμε για το σχολείο μας και τις δραστηριότητες μας.

Ανυπομονούμε για την επόμενη συνάντηση!!

Η ψηφιακή εφημερίδα της Στ’ τάξης

Η Στ΄ του σχολείου μας δημιούργησε και δημοσίευσε το πρώτο τεύχος της ψηφιακής τους εφημερίδας, όπου μας παρουσιάζουν τις δράσεις τους και τις επισκέψεις τους μέχρι τα Χριστούγεννα.

https://read.bookcreator.com/ZsUojqReeAXv9MJ1fjfGLRLDNQ52/8i10PjtmQ-WcNQ3Rh3Q3bQ

“Κριτική σκέψη στο σχολείο: Ψυχολογία, μύθοι και εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαιδευτική πρακτική”

Μια πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών παρακολουθήσαμε σήμερα από την Π.Δ.Ε. Βορείου Αιγαίου με το παραπάνω θέμα και εισηγητή τον εκπαιδευτικό ψυχολόγο Δρ Άγγελο Ροδαφηνό. Το κύριο ζήτημα που διερευνήθηκε ήταν η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης σε παιδιά και μεγάλους με βάση την επιστημονική τεκμηρίωση και στόχος η αποφυγή υιοθέτησης παραπλανητικών απόψεων και θέσεων στις οποίες μας οδηγεί η τάση μας να πιστεύουμε ό,τι ικανοποιεί παγιωμένες σκέψεις και θεωρίες μας. Πριν αποδεχτούμε λοιπόν οτιδήποτε μας παρουσιάσουν ως αποτέλεσμα δήθεν έρευνας, θεωρίες συνομωσίας , διαφημίσεις, ειδήσεις κτλ οφείλουμε να διερευνούμε αποδείξεις με έγκυρα και διαπιστευμένα μέσα. Αυτή είναι μια διαδικασία που ξεκινά από την παιδική ηλικία και καλλιεργείται σε όλη την διάρκεια της ζωής μας.

Μπορούμε να βρούμε υλικό του Δρ Ροδαφηνού εδώ

Για εκπαιδευτικούς και μαθητές, υλικό και συζητήσεις https://www.kialo-edu.com/