“Κριτική σκέψη στο σχολείο: Ψυχολογία, μύθοι και εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαιδευτική πρακτική”

Μια πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών παρακολουθήσαμε σήμερα από την Π.Δ.Ε. Βορείου Αιγαίου με το παραπάνω θέμα και εισηγητή τον εκπαιδευτικό ψυχολόγο Δρ Άγγελο Ροδαφηνό. Το κύριο ζήτημα που διερευνήθηκε ήταν η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης σε παιδιά και μεγάλους με βάση την επιστημονική τεκμηρίωση και στόχος η αποφυγή υιοθέτησης παραπλανητικών απόψεων και θέσεων στις οποίες μας οδηγεί η τάση μας να πιστεύουμε ό,τι ικανοποιεί παγιωμένες σκέψεις και θεωρίες μας. Πριν αποδεχτούμε λοιπόν οτιδήποτε μας παρουσιάσουν ως αποτέλεσμα δήθεν έρευνας, θεωρίες συνομωσίας , διαφημίσεις, ειδήσεις κτλ οφείλουμε να διερευνούμε αποδείξεις με έγκυρα και διαπιστευμένα μέσα. Αυτή είναι μια διαδικασία που ξεκινά από την παιδική ηλικία και καλλιεργείται σε όλη την διάρκεια της ζωής μας.

Μπορούμε να βρούμε υλικό του Δρ Ροδαφηνού εδώ

Για εκπαιδευτικούς και μαθητές, υλικό και συζητήσεις https://www.kialo-edu.com/