Παγκόσμια ημέρα ενημέρωσης για τον αυτισμό

2 Απριλίου: Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ενημέρωσης για τον αυτισμό αλλά και την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, η Δ’ τάξη μέσα από το βιβλίο “ο Αυτός” και με τη βοήθεια της κυρίας Αθηνάς Χριστοπούλου, ενημερώθηκε, έλυσε απορίες, κατανόησε καλύτερα ποια χαρακτηριστικά έχουν τα άτομα με αυτισμό και πώς πρέπει να τους συμπεριφερόμαστε. Επίσης, έγραψαν σε χαρτάκια τι μας διδάσκει η επαφή με αυτά τα άτομα και φτιάξαμε μια μεγάλη καρδιά που τους χωράει όλους μέσα ♥️💜

Ο Τρελαντώνης

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ📔📕📒

Σήμερα( 2-4-2025 Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου),το σχολείο μας παρακολούθησε στο Ομήρειο,τη θεατρική παράσταση “Ο Τρελαντώνης” της Π. Δέλτα, απ’ την παιδική σκηνή της Πολύς Πάνου. Ήταν μια αξιόλογη προσπάθεια μεταφοράς του κλασικού έργου της Π. Δελτα, στη σκηνή. Μας μετέφερε στην εποχή του Τρελαντώνη, διδάσκοντας στα παιδιά τις αξίες της ελευθερίας , της ανεξαρτησίας, της αλήθειας και της δικαιοσύνης. Ο Τρελαντώνης ήταν ένα παιδί που δεν άντεχε την καταπίεση, διεκδικούσε τα δικαιώματα του, ειλικρινής, δίκαιος, πάντα έλεγε την αλήθεια, δεχόμενος κ τις συνέπειες των πράξεων του. Επίσης ο χαρακτήρας του μας δείχνει ότι όλα τα παιδιά δεν είναι ίδια κ ότι η διαφορετικότητα είναι απόλυτα φυσιολογική!!❤❤❤

Στη συνέχεια , στην βιβλιοθήκη του σχολείου μας, ψάξαμε το συγγραφικό έργο της Π. Δέλτα , μιλήσαμε για την ζωή της και εκφραστήκαμε καλλιτεχνικά πάνω στις σκηνές που ξεχωρίσαμε.

Βρέχει άστρα – Εδώ αστροσχολείο – Α’, Γ’, Δ’, Ε’ τάξεις

Σήμερα ακυρώσαμε την μετακίνησή μας στο θέατρο αλλά αναπληρώσαμε με αστρονομία! Βρήκαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για άστρα πλανήτες γαλαξίες και να κάνουμε πειράματα με την βαρύτητα και όλα αυτά χάρη στην… βροχή που μας κράτησε μέσα! Είδαμε τις περισσότερες εργασίες μας στο e- twinning έργο που ίδρυσε το σχολείο μας φέτος με θέμα “Start a star chat: Myths, magic and science for curious minds” και προγραμματίσαμε τις επόμενες αστρονομικές δράσεις μας! Μιλήσαμε πολύ και για τους κανόνες καλής συμπεριφοράς στο διαδίκτυο και δραματοποιήσαμε κάποιους!

25η Μαρτίου – Στ’ τάξη (Δ’ τάξη)

Οι μαθητές της Στ’ τάξης οργάνωσαν την γιορτή, αφιέρωμα στην Επανάσταση του 1821.

Οι ήρωες της επανάστασης “ζωντάνεψαν” και μας θύμισαν σημαντικούς σταθμούς της πορείας προς την απελευθέρωση.

Με αναπαραστάσεις ιστορικών γεγονότων, αφηγήσεις, τραγούδια και χορούς τίμησαν την Επανάσταση του 1821 που οδήγησε στην απελευθέρωση της χώρας μας.

Με την εξαιρετική σκηνική παρουσία τους, τα παιδιά παρέδωσαν μάθημα ιστορίας.

Συγχαρητήρια στα παιδιά, την δασκάλα τους κ. Στέλλα Κουφούδη αλλά και στον κ. Νίκο Μαχαιρά που δίδαξε τα τραγούδια στους μαθητές

Το μεσημέρι κατατέθηκε από τη σημαία του σχολείου μας στεφάνι έξω από το δημαρχείο εκπροσωπώντας την Α/θμια Εκπ/ση Χίου.

Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε ωστόσο και την σημαντική συμβολή της Δ’ τάξης, η οποία δημιούργησε αφίσες για να προσκαλέσει τους μαθητές του σχολείου στη γιορτή της 25ης Μαρτίου.

Κάδρα με τους ήρωες – Β’ τάξη

Τα παιδάκια της Β’ τάξης ζωγράφισαν, έκοψαν, έκαναν καδράκια και έμαθαν πολλές πληροφορίες για τους ήρωες του 1821.

Έμαθαν πως οι αγώνες και οι θυσίες των προγόνων μας συνέβαλαν στη δική μας ελευθερία.

Οι ήρωες αυτοί συνεχίζουν να μας εμπνέουν, μαθαίνουμε απ’ αυτούς το παρελθόν μας, βλέπουμε την επανάσταση από διαφορετικές οπτικές και ενισχύουμε το αίσθημα της συλλογικότητας και του σεβασμού προς τη πολιτιστική μας κληρονομιά!

Η γνώση των ηρώων δεν είναι απλώς αποστήθιση ονομάτων αλλά μια ζωντανή διαδικασία που μας βοηθά να εκτιμήσουμε το παρόν και να διαμορφώσουν το μέλλον!!!🇬🇷🇬🇷🇬🇷

Ο σχολικός μας κήπος φέτος – Β’, Γ’ τάξη

Με οδηγό την αστείρευτη ενέργεια και όρεξη για δημιουργία της κ. Πόπης Καλαμάκη, ανεπίσημης κηπουρού του σχολείου μας, ξεκίνησε και η φετινή εργασία στον κήπο. Αφού η κ. Καλαμάκη, με την βοήθεια πάντα ορισμένων μαθητών, προετοίμασε τον σχολικό κήπο, στη συνέχεια ήρθε η ώρα να ξεκινήσουν τα πρώτα φυτέματα της χρονιάς. Το έναυσμα έδωσαν τα δευτεράκια που φύτεψαν αγκινάρες.

Η συνέχεια δόθηκε από τους μαθητές της τρίτης τάξης που φύτεψαν κρεμμύδια.

Άντε και καλή σοδειά!

Ταξιδεύοντας στον κόσμο μέσα από εικόνες – Ε’ τάξη

Με αφορμή την ενότητα “βιβλία,βιβλιοθήκες” στο μάθημα της γλώσσας και την ιδιότητα του ενεργού πολίτη, τα παιδιά “ταξίδεψαν” και μας παρουσίασαν αξιοθέατα που ονειρεύονται να επισκεφθούν όπως το Μπούρτζι στο Ναύπλιο , τις πυραμίδες της Αιγύπτου, το Χονγκ Κονγκ, το Μάτσου Πίτσου, τον Ιησού στο Ρίο ντε Τζανέιρο, την Παναγία των Παρισίων τον Πύργο του Άιφελ και το άγαλμα της Ελευθερίας. Ταξιδέψαμε λοιπόν σε όλο τον κόσμο!

Τρίτη διαδικτυακή συνάντηση “ασφάλεια και δημιουργικότητα στο διαδίκτυο

Πραγματοποιήσαμε την τρίτη μας συνάντηση με το 3ο δημοτικό αγίου Δημητρίου Αθηνών για να μοιραστούμε τα αποτελέσματα της έρευνας μας που πραγματοποιήσαμε με ερωτηματολόγια google forms. Χαιρετιστήκαμε , ανταλλάξαμε τα νέα μας και μετά μοιραστήκαμε τις πληροφορίες που ανακαλύψαμε μελετώντας τα ερωτηματολόγια μας. Στη συνέχεια είπαμε και κάποιες ιδέες για τις ψηφιακές μας ιστορίες που θα παρουσιάσουμε στην 4η τηλεδιάσκεψη μας.

“Τα δυνατά όχι” Α’ και Γ’ τάξεις

Την Τρίτη, 11/3, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α και Γ τάξεων του σχολείου μας, στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων τους (σεβασμός-αυτοεκτίμηση), παρακολούθησαν το πρόγραμμα “Τα δυνατά ΟΧΙ, ο κύκλος που δυναμώνει- αυτοεκτίμηση” από τις υπεύθυνες της Τοπικής Μονάδας Υγείας (ΤΟΜΥ). Τα παιδιά ενημερώθηκαν για τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος στον οργανισμό, συζήτησαν και προβληματίστηκαν επί του θέματος και εκφράστηκαν καλλιτεχνικά.

Επίσκεψη στους Βαβύλους

Επιτέλους ο καιρός μας επέτρεψε την εκδρομουλα που τόσο καιρό περιμέναμε!!!

Έτσι σήμερα επισκέφθηκαμε τους Βαβυλους,περπατήσαμε στο χωριό,επισκέφθηκαμε το εκκλησάκι της Υπαπαντης ,με τις υπέροχες αγιογραφίες της καλλιτεχνιδος Φρεηζερ(1960) και στη συνέχεια τα παιδάκια μας χάρηκαν τον ήλιο,🌞τη φύση🌳🍀🌱,το παιχνίδι.

Ήταν μια υπέροχη ανοιξιάτικη μέρα!!!!🌸🌼🌻⚘️🌷🌹🥀