Η δεύτερη ενότητα της Μελέτης της Γ’ τάξης αναφέρεται “στον τόπο μας”. Πιο συγκεκριμένα, γίνονται γνωστά στα παιδιά κυρίως τα στοιχεία του χάρτη και οι γεωγραφικοί όροι ξηράς & θάλασσας.
Κάθε φορά που ολοκληρώναμε ένα κεφάλαιο, χωριζόμασταν σε ομάδες και παίζαμε ένα παιχνίδι αντιστοίχισης ή/και ταξινόμησης (αντιστοιχίζαμε την εκάστοτε εικόνα με τους ορισμούς και στη συνέχεια ταξινομούσαμε τα ζευγάρια εικόνας – όρων σε κατηγορίες). Σκοπός του παιχνιδιού, εκτός από το να ελέγξουμε τις γνώσεις μας, ήταν να δημιουργήσουμε τα παρακάτω διαδραστικά τετράδια (lapbooks), στα οποία μπορούν τα παιδιά να ανατρέχουν και να ανακαλούν τις πληροφορίες που έχουν διδαχθεί, κάνοντας μια γρήγορη επανάληψη!
*Τα διαδραστικά τετράδια είναι από το site “Η τάξη της κυρίας Γεωργίας”! Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Άννα Κογιάμη




