Αρχείο | 25 Νοεμβρίου 2025

Επίσκεψη των Α’ και Β’ τάξεων στην Κλειδού

Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων με τίτλο “Φροντίζω το περιβάλλον”, τα παιδάκια των Α’ – Β’ τάξεων του σχολείου μας επισκέφτηκαν το ΚΠΕ Ομηρούπολης, όπου παρακολούθησαν το περιβαλλοντικό πρόγραμμα “Η νεράιδα Κλειδού συναντά τον Σιγανό, ένα σκιάχτρο με ψυχή .” Ένα πρόγραμμα επίκαιρο, με φόντο τις πρόσφατες πυρκαγιές στο νησί μας. Τα παιδιά περιηγήθηκαν στο δάσος και παρατήρησαν τα σημάδια που άφησε η φωτιά και παρακολούθησαν ενημερωτικά βίντεο για τους τρόπους προστασίας σε περίπτωση πυρκαγιάς. Στη συνέχεια, έφτιαξαν τα δικά τους γλαστράκια με βαμβάκι και όσπρια, τα οποία τοποθετήσαμε στις τάξεις μας, περιμένοντας να φυτρώσουν. Στο τέλος, δραματοποίησαν με χαρά το παραμύθι της νεράιδας Κλειδούς και του σκιάχτρου Σιγανού. Αυτό που κρατάμε από την επίσκεψή μας είναι ότι το δάσος έχει πληγωθεί, όμως θα γίνει καλά και σε αυτό μπορούμε όλοι να βοηθήσουμε. 🌻🌿🪴

“Η Κλειδού πονεί, μα θα γιάνει…”

Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2025, οι Ε’ και Στ’ τάξεις, ακολουθήσαμε το

Πρόγραμμα: “Η Κλειδού πονεί, μα θα γιάνει…”

Γίναμε ερευνητές, λύσαμε γρίφους και παίξαμε κυνήγι χαμένου θησαυρού για να βοηθήσουμε τη νεράιδα της Κλειδούς να βρει το χαμένο της μαντήλι και να μπορέσει να βοηθήσει το περιβάλλον να επουλώσει τις πληγές του απ’ τη φωτιά του καλοκαιριού.

Στη συνέχεια μέσα από ένα θεατρικό παιχνίδι είδαμε ότι υπάρχει ελπίδα και το δάσος μας θα αναγεννηθεί 🪾🌳🌿

Πραγματικά, με την βοήθεια και την αγάπη όλων μας , με τις γνώσεις που αποκτήσαμε για το πώς συμπεριφερόμαστε και πως προστατεύουμε τα δάση μας, θα έχουμε ένα καλύτερο μέλλον στο περιβάλλον

Ευχαριστούμε την ομάδα του κέντρου περιβαλλοντικής εκπαίδευσης Ομηρούπολης Για την οργάνωση του προγράμματος!!