Αρχείο | 14 Μαΐου 2025

Ομαλή μετάβαση

Επισκεφθήκαμε το 3ο Γυμνάσιο Χίου στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης στο Γυμνάσιο! Εκεί η διευθύντρια κα. Χαλιορή και ο υποδιευθυντής κ. Φλάμος μας ξενάγησαν στις αίθουσες, μας μίλησαν για τον τρόπο λειτουργίας του σχολείου και τα νέα μαθήματα, τα οποία θα έχουν τα παιδιά με τη νέα σχολική χρονιά! Τους ευχαριστούμε πολύ!

Συνεντεύξεις Στ’ τάξη

Χθες η Στ’ τάξη ολοκλήρωσε τις συνεντεύξεις, που είχε προγραμματίσει για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και το επάγγελμα του ναυτικού. Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Κωνσταντίνο Κικιλή, παππού μαθήτριας μας, που απάντησε στις ερωτήσεις που είχαν σκεφτεί τα παιδιά.