Τα παιδάκια μας ,χάρηκαν τον ηλιο,τη φυση και τα παιχνίδια στην άμμο !!!![]()
Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά να ξαναπάμε!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()






Τα παιδάκια μας ,χάρηκαν τον ηλιο,τη φυση και τα παιχνίδια στην άμμο !!!![]()
Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά να ξαναπάμε!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()






Και φέτος η κ Πόπη Καλαμάκη ασχολήθηκε με το πρόγραμμα του σχολικού μας κήπου με την συμμετοχή όλων των παιδιών του σχολείου! Την ευχαριστούμε πολύ!
Ευχαριστούμε πολύ τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης κ. Σταμάτη Βούλγαρη που μας αφιέρωσε χρόνο για να μας παρουσιάσει και να μας μιλήσει σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη και πώς αξιοποιείται στην παιδαγωγική και διοικητική λειτουργία . Την ενδοσχολική επιμόρφωση παρακολούθησαν μαζί με τους εκπαιδευτικούς και μαθητές της Στ΄ τάξης.







Την Τετάρτη 21 Μαιου, επισκεφθήκαμε το Μουσικό Γυμνάσιο Χίου, στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο μια και είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε μπροστά!
Ευχαριστούμε τους καθηγητές και τον διευθυντή του μουσικού γυμνασίου που μας υποδέχθηκαν, μας εξήγησαν τα πάντα και μας ξενάγησαν στο χώρο του υπέροχου αυτού Σχολείου.





Η 4η ενότητα της Μελέτης της Γ’ τάξης είναι αφιερωμένη στα φυτά και τα ζώα της Ελλάδας! Στο παρακάτω βιντεάκι μπορείτε να παρακολουθήσετε ορισμένες από τις δραστηριότητες των παιδιών αναφορικά με τα φυτά του τόπου μας!

Η κ. Δήμητρα Βουρλίδη, αξιοποιώντας τον μεταπτυχιακό της τίτλο πραγματοποίησε την Τρίτη 21-5-2023 και την Πέμπτη 23-5-2023 με το παραπάνω θέμα και τη συμμετοχή αρκετών εκπαιδευτικών. Η σχολική μονάδα επωφελήθηκε από την ενδοσχολική επιμόρφωση καθώς στο σχολείο φοιτούν παιδιά από Αλβανία, Βουλγαρία και Ιράκ.

Στις 13 Μαϊου για πρώτη φορά μας επισκέφθηκε ο κ Φίλλιπος Γλεντζής που σπουδάζει στο πανεπιστήμιο Αιγαίου αλλά ασχολείται και πολύ σοβαρά με την ραπ μουσική, γράφει στίχους, συνθέτει τραγούδια και μιλήσαμε για την μουσική γενικά, μας μίλησε για το πώς ξεκίνησε,τι ήταν εκείνο που τον οδήγησε να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο είδος. Για δεύτερη φορά στις 20 Μαϊου συνεχίσαμε και προχωρήσαμε περισσότερο, γράψαμε και δικούς μας στίχους που έχουν σχέση και με το πρόγραμμα μας στο φετινό e twinning:
“Τι είναι ροζ, τι είναι μπλε, δεν έχει σημασία, τα στερεότυπα να σπάσει όλη η κοινωνία
Μη συνεχίζεις την παλιά την ιστορία, χάραξε τώρα τη δική σου την πορεία
Στερεότυπα πολλά, δίχως νόημα απλά: τα αγόρια δυνατά, τα κορίτσια ευγενικά
Εσύ με έμαθες τα κλάματα μη βάζω και έτσι μεγάλωσα, τα μέσα μου δε βγάζω
Να είμαι ήσυχη, μην κάνω φασαρία, “Έτσι γεννιέται μια μελλοντική κυρία”


Στη 2η ενότητα της Μελέτης της Δ’ τάξης τα παιδιά ασχολήθηκαν με τον Πολιτισμό των Ελλήνων και άλλων λαών.
Τα παιδιά πραγματοποίησαν αρκετές δραστηριότητες στην τάξη και στο σπίτι! Όλες μαζί συνέθεσαν τα μικρά βιβλία:
β) της παράδοσης![]()
,
γ) της θρησκείας ![]()
και
δ) του αθλητισμού![]()
![]()
![]()
![]()
.
Στο παρακάτω βιντεάκι μπορείτε να παρακολουθήσετε κάποιες από τις δραστηριότητες των παιδιών και εν τάχει τα περιεχόμενα των μικρών βιβλίων!

Την Πέμπτη 16 Απριλίου, πήραμε μέρος στην όμορφη εκδήλωση που διοργανώθηκε από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Χίου, στο πλαίσιο του 13ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας. Με ιδιαίτερη χαρά, παρουσιάσαμε και εμείς το τραγούδι μας με το βίντεο που το συνοδεύει.
Η δημιουργία μας έχει θέμα την φιλία και τίτλο “Το χέρι σου δωσ’ μου…”
Πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά για το πολύ όμορφο αποτέλεσμα.