ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!!!

Σήμερα, τα παιδιά των μικρών τάξεων του σχολείου μας(Α,Β,Γ) και το νηπιαγωγείο, παρακολουθήσαν απ’ την κυρία Αρετή Παληού την αφήγηση ενός παραμυθιού: “CHAT ο Πιτζιτής”.Πρόκειται για έναν έξυπνο, τυφλό γάτο που γνώρισε τον κόσμο με τα μάτια του μυαλού του. Ένα παραμύθι που έχει σκοπό να βοηθήσει τα παιδιά, αλλά και τους μεγάλους να αντιμετωπίζουν τις εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη, όχι τεχνοφοβικά, αλλά προς όφελος τους.🐈🐈‍⬛

“Τι σημαίνει φιλία για μένα” Ε’ τάξη

Σήμερα είχαμε μια πολύ όμορφη συνεργασία με την κ Μάνδαλοπούλου, Ψυχολόγο στο σχολείο μας. Μιλήσαμε για την έννοια της φιλίας,είπαμε τι σημαίνει φιλία για τον καθένα μας ξεχωριστά. Εκφράσαμε συναισθήματα ,μοιραστήκαμε σκέψεις που μας προβληματίζουν αλλά και πώς μπορούμε εμείς να φερόμαστε σαν σωστοί φίλοι.

Φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας

Συγχαρητήρια στους εκπροσώπους των Γ’ και Δ’ τάξεων που χθες παρουσίασαν στο 14ο Φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας ένα κομμάτι της δουλειάς που έχουμε κάνει στο πρόγραμμα e-twinning. Στο τέλος της εκδήλωσης παραλάβαμε και δίπλωμα συμμετοχής του σχολείου μας!!! 👏🏻👏🏻👏🏻

Παγκόσμια ημέρα οικογένειας Β’ τάξη

Κάθε χρόνο, στις 15 Μάη, καθιερώθηκε απ τον ΟΗΕ (το 1993) ,να γιορτάζεται η διεθνής ημέρα οικογένειας με σκοπό να αναγνωριστεί η σημασία της οικογένειας ως βασικής μονάδας της κοινωνίας👨‍👩‍👧👨‍👩‍👧‍👦.Τα παιδιά της Β τάξης ζωγράφισαν την οικογένεια τους, έγραψαν λόγια όμορφα για τους αγαπημένους τους κ συζητήσαμε όλοι μαζί για αυτά που μας δίνει η οικογένεια! Μοιράστηκαν στιγμές απ’ την οικογένεια τους!!!Έτσι πήραν σπουδαία μηνύματα ,όπως ότι η οικογένεια είναι μοναδική, πολύτιμη και προσφέρει αγάπη, στήριξη κ ασφάλεια! Κατάλαβαν επίσης ότι όλες οι οικογένειες πάρα τη διαφορετικότητα τους, έχουν ένα κοινό στοιχείο: ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!!!❤❤❤

Το 2ο τεύχος της ψηφιακής εφημερίδας με τις δράσεις της Στ’ τάξης!

Διαβάστε το δεύτερο τεύχος της ψηφιακής μας εφημερίδας στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://read.bookcreator.com/ZsUojqReeAXv9MJ1fjfGLRLDNQ52/sOlebs9HR7CZgzzUhjHxTA/fOt7JlTZQ4a36BM-tWJIKw

UNIT 3: ANCIENT CREECE AND ASTRONOMY

1vol.1.Constellations and Mythology https://www.storyjumper.com/book/read/181147731/6805e3e65fe3f

vol.2: From Hesiod to Aristarchus -The Antikythera mechanism

https://www.canva.com/design/DAGmy-b7wyk/opIHukAebS89veD8qWi-Ug/watch?utm_content=DAGmy-b7wyk&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=uniquelinks&utlId=hdf1991014c

vol.3The stars through the eyes of other people

https://www.canva.com/design/DAGnaB0g1gY/14b-3Jw-Wh6QMM7Pu57WAw/view?utm_content=DAGnaB0g1gY&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=uniquelinks&utlId=hd8a0f8e17f

vol 4: Crazy stories about me and space

https://www.canva.com/design/DAGjPDEUqjA/-LgcdCrPSxRCbHEMiHyEdQ/view?utm_content=DAGjPDEUqjA&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=uniquelinks&utlId=h12769be69c

Ομαλή μετάβαση

Επισκεφθήκαμε το 3ο Γυμνάσιο Χίου στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης στο Γυμνάσιο! Εκεί η διευθύντρια κα. Χαλιορή και ο υποδιευθυντής κ. Φλάμος μας ξενάγησαν στις αίθουσες, μας μίλησαν για τον τρόπο λειτουργίας του σχολείου και τα νέα μαθήματα, τα οποία θα έχουν τα παιδιά με τη νέα σχολική χρονιά! Τους ευχαριστούμε πολύ!

Συνεντεύξεις Στ’ τάξη

Χθες η Στ’ τάξη ολοκλήρωσε τις συνεντεύξεις, που είχε προγραμματίσει για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και το επάγγελμα του ναυτικού. Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Κωνσταντίνο Κικιλή, παππού μαθήτριας μας, που απάντησε στις ερωτήσεις που είχαν σκεφτεί τα παιδιά.

Στοματική υγιεινή Β’ τάξη

Ενημέρωση για τη στοματική αγωγή στη Β ταξη!😆❤

Στο πλαίσιο προγράμματος Αγωγής Υγείας, επισκέφθηκε σήμερα το σχολείο μας, η κυρία Καλλιόπη Ζωρόθεου επισκέπτρια υγείας, από το Γενικό Νοσοκομείο Χίου. Υλοποίησε ένα διαδραστικό και ιδιαίτερο χρήσιμο πρόγραμμα για τη στοματική υγιεινή και την ευχαριστούμε πολύ! Τα παιδιά το παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον και συμμετείχαν ενεργά. Η δράση αυτή ενίσχυσε τη γνώση των παιδιών για την πρόληψη και τους ενθάρρυνε να υιοθετούν υγιεινές συνήθειες στην καθημερινότητα τους!!!