Ε τάξη-Δράσεις Ενεργού Πολίτη 2025-2026
Γ τάξη-Δράσεις Ενεργού Πολίτη 2025-2026
υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Όλγα Καστανά
“Το σώμα μου….ο θησαυρός μου, το γνωρίζω, το αγαπώ, το φροντίζω”
Β τάξη-Δράσεις Ενεργού Πολίτη 2025-2026
15η Οκτωβρίου : Παγκόσμια Ημέρα Πλυσίματος Χεριών
Μια πολύ όμορφη και χρήσιμη πρωτοβουλία ανέλαβε και υλοποίησε η σχολική μας νοσηλεύτρια κ. Δέσποινα Κλουβάκη , ξεκινώντας από σήμερα την ενημέρωση για την Παγκόσμια Ημέρα Πλυσίματος χεριών. Πρόκειται για μια ετήσια εκστρατεία που καθιερώθηκε το 2008 για την προώθηση του πλυσίματος των χεριών με σαπούνι ως έναν απλό, αποτελεσματικό και προσιτό τρόπο πρόληψης ασθενειών. Η υγιεινή των χεριών είναι θεμελιώδης για τη δημόσια υγεία και βοηθά στην προστασία από μικροοργανισμούς που μεταδίδουν ασθένειες. Η υπενθύμιση της σωστής πρακτικής του πλυσίματος είναι ζωτικής σημασίας, ειδικά για την πρόληψη ιώσεων και άλλων λοιμώξεων.
Η κ. Κλουβάκη μπήκε σε όλες τις τάξεις και αφού έδειξε σχετικό οπτικοακουστικό υλικό, δραματοποίησε με τα παιδιά μια ιστορία με μικρόβια στα χέρια , πώς κολλάνε και πώς απολυμαίνονται με το καλό και σχολαστικό πλύσιμο. Κατασκεύασε μάλιστα φιγούρες μικροβίων και χεριών τις οποίες χρωμάτισαν τα παιδιά και τις χρησιμοποίησαν στις δραματοποιήσεις τους!
Μια , πραγματικά χρήσιμη και παιδαγωγικά εξαιρετική δουλειά από την κ. Κλουβάκη την οποία ευχαριστούμε πολύ!






Ψυχική και συναισθηματική υγεία (μέρος Β)
Εργαστήριο δεξιοτήτων “Ζω καλύτερα – Ευ ζην” – Ψυχική και συναισθηματική υγεία (μέρος Β)
Τώρα ήρθε η ώρα να δούμε πώς μας βλέπουν οι άλλοι…Κάθε παιδί έγραψε σε χαρτάκια post-it θετικές λέξεις για τους συμμαθητές του και τα κόλλησε στην πλάτη του. Στο τέλος, κάθε παιδί διάβασε τα δικά του χαρτάκια και ένα χαμόγελο χαράς ζωγραφίστηκε στα χείλη τους ![]()
![]()




“Βλέποντας με θετικό βλέμμα” Ε΄τάξη
Στα πλαίσια του 1ου εργαστηρίου δεξιοτήτων Ζω καλύτερα – Ευ ζην, Ψυχική και συναισθηματική υγεία,με τίτλο “Βλέποντας με θετικό βλέμμα”, οι μαθητές της Ε’ τάξης αρχικά έφτιαξαν ένα ομαδικό πόστερ γράφοντας τι κρύβεται μέσα στην καρδιά τους. Στη συνέχεια σχεδίασαν τον εαυτό τους γράφοντας όλα τα θετικά στοιχεία που θεωρούν ότι έχουν και τα ανακοίνωσαν στην τάξη. Τέλος, στάθηκαν στον καθρέφτη των θετικών δηλώσεων και διάλεξαν θετικά επίθετα που τους ταιριάζουν.




Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών – Στ’ τάξη
Με αφορμή την Ευρωπαϊκή μέρα Γλωσσών, οι μαθητές της Στ’ τάξης στο μάθημα των Γαλλικών ταξίδεψαν μέσα από τις λέξεις και τα χρώματα! Δημιούργησαν σημαίες από διάφορες χώρες της Ευρώπης και με τη βοήθεια ηλεκτρονικού λεξικού, ανακάλυψαν λέξεις σε πολλές γλώσσες. Μια δημιουργική δραστηριότητα που μας θύμισε πως κάθε γλώσσα είναι ένα παράθυρο στον κόσμο και ένας τρόπος να γνωρίσουμε άλλους λαούς και πολιτισμούς!





Συναισθήματα – Β’ τάξη
Λουλούδια και καρδούλες συναισθημάτων ![]()
![]()
Τα παιδάκια της Β τάξης του σχολείου μας, στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων “Ζω καλύτερα- ευ ζην”, έφτιαξαν ένα πρωτότυπο “μπουκέτο” με ξεχωριστά “λουλούδια”! Το κάθε παιδί κατασκεύασε το δικό του λουλούδι και στο κέντρο του έγραψε αυτά που πιστεύει ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία. Έπειτα, αντάλλαξαν μεταξύ τους τα λουλούδια κι έγραψαν στα “πέταλα” των συμμαθητών/τριών τους από ένα θετικό στοιχείο που πίστευαν για εκείνους/ες. Έτσι, δημιουργήθηκε ένα όμορφο κλίμα στην τάξη, αφού διαπίστωσαν πόσο ωραίο είναι να ανταλλάσσουν καλά λόγια. Στο τέλος, εξέφρασαν τα συναισθήματα που τους δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια της όλης διαδικασίας.




Προτάσεις και κατευθύνσεις Συνεργασίας Εκπαιδευτικών μεταξύ Ειδικής και Γενικής Αγωγής
Σήμερα παρακολουθήσαμε διαδικτυακή ενημερωτική/επιμορφωτική συνάντηση που διοργάνωσε ο Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και ενταξιακής Εκπαίδευσης ανατολικής Θεσσαλονίκης και Χίου με τον τίτλο: “Προτάσεις και Kατευθύνσεις Συνεργασίας Εκπαιδευτικών μεταξύ Ειδικής και Γενικής Αγωγής για την υποστήριξη και Συμπερίληψη μαθητών /τριών με Ιδιαιτερότητες ή/ και Μαθησιακές Δυσκολίες στο Σύγχρονο Δημοτικό Σχολείο

