Επέτειος Πολυτεχνείου – Ε’ τάξη

Τα παιδιά της Ε’ τάξης τίμησαν την επέτειο του Πολυτεχνείου με ποιήματα, τραγούδια και συνθήματα. Μας έδειξαν πώς οι νέοι και οι νέες του Πολυτεχνείου πάλεψαν για τα δικαιώματά τους, τα όνειρά τους και βγήκαν νικητές!! Ας τους έχουμε σαν παράδειγμα και στη δική μας ζωή. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!! Ήσασταν υπέροχοι και υπέροχες!! Ένα μεγάλο ευχαριστώ επίσης στη Β’ τάξη και την κ. Κόλλια που “άνοιξαν” μουσικά τη γιορτή μας.

Γιορτή 11ης Νοεμβρίου 2025 – Δ’ τάξη

Τη Δευτέρα 10-11-2025 με αφορμή τον εορτασμό της επετείου της απελευθέρωσης της Χίου από τον τουρκικό ζυγό τα παιδιά της Δ´ τάξης παρουσίασαν δρώμενα, ποιήματα, τραγούδια ζωντανεύοντας σημαντικά γεγονότα της προσπάθειας των Χιωτών να ανακτήσουν το πολύτιμο αγαθό της ελευθερίας!!!!🇬🇷🇬🇷🇬🇷

Τη γιορτή πλαισίωσαν με τα τραγούδια τους και οι μαθητές/τριες της Β´ τάξης.

Μπράβο σε όλα τα παιδιά!!!!

Ενδοσχολική επιμόρφωση

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου,η σχολική μας νοσηλεύτρια κ.Δέσποινα Κλουβακη, μας ενημέρωσε σχετικά με την επιληψία,τις δια φορές περιπτώσεις αυτής , πως εκδηλώνεται και πώς μπορούμε να βοηθήσουμε κάποιον τη στιγμή που βρίσκεται σε μια τέτοια κατάσταση .

την ευχαριστούμε πολύ!!

Γνωρίζω το σώμα μου και μαθαίνω πώς να το φροντίζω – Γ’ τάξη

Στα πλαίσια της 1ης ενότητας Δεξιοτήτων και του Ενεργού Πολίτη με θεμα: “Γνωρίζω το σώμα μου και μαθαίνω πώς να το φροντίζω”, τα Τριτάκια, μέσα απ’ τη συνεργασία, τη συζήτηση και την ανταλλαγή ιδεών ζωγράφισαν το αγόρι 🧒και το κορίτσι, 👧έκαναν την ασπίδα των υγιεινών συνηθειών, έπαιξαν παιχνίδι με το σώμα τους και χόρεψαν. 💃💃

Καλλιέργησαν έτσι τις γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές τους δεξιότητες, έμαθαν ότι πρέπει να έχουν μια θετική στάση απέναντι στο σώμα τους, αναγνωρίζοντας ότι κάθε σώμα είναι διαφορετικό, μοναδικό και αξίζει σεβασμό.❤❤

Ενισχύεται έτσι η αυτογνωσία και η αυτοεκτίμηση τους, καθώς μαθαίνουν να γνωρίζουν τον εαυτό τους.

Επίσης στην ασπίδα των υγιεινών συνηθειών συζήτησαν για πρακτικούς τρόπους φροντίδας του σώματος (προσωπική υγιεινή, υγιεινή διατροφή, άθληση🤽‍♂️🤸‍♀️🤼‍♂️🤾…..).

Ημέρα καθαρού χαμόγελου!!! – Γ’ τάξη

Στα πλαίσια της 1ης ενότητας Δεξιοτήτων και του Ενεργού Πολίτη με θεμα: “Γνωρίζω το σώμα μου και μαθαίνω πως να το φροντίζω”, τα Τριτάκια έφεραν μαζί τους οδοντόβουρτσα και οδοντόκρεμα και μέσα από ένα βιωματικό και διασκεδαστικό παιχνίδι, βούρτσισαν τα δόντια τους και έμαθαν χρήσιμα πράγματα. Μιλήσαμε για τη σωστή τεχνική βουρτσίσματος, τον χρόνο που πρέπει να διαρκεί, τις τροφές που βλάπτουν τα δόντια μας κλπ. Είδαμε βίντεο, ακούσαμε σχετικά τραγούδια και πέρασαν όμορφα, μαθαίνοντας ότι η υγιεινή μπορεί να γίνει παιχνίδι και δημιουργικότητα🙂😍❤

No Waste 21″ Κυκλική Οικονομία και Μέλλον χωρίς Απόβλητα” 

Την Παρασκευή 31-10-2025 στην Αίθουσα Θεάτρου όλες οι τάξεις συμμετείχαν στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα της No Waste 21″ Κυκλική Οικονομία και Μέλλον χωρίς Απόβλητα” που σκοπό έχει την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των παιδιών γύρω από την πρόληψη, επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση αποβλήτων και συνδέεται με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων –Φροντίζω το Περιβάλλον την Αειφορία(ASPnet UNESCO) -και τις Δράσεις Ενεργού Πολίτη!

Μετά την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος Κυκλικής Οικονομίας, τα παιδιά μας βγήκαν με γάντια και σακούλες, και αφού μάζεψαν σκουπίδια από την αυλή μας, τα τοποθέτησαν στους σωστούς κάδους ανακύκλωσης (29-10-2025).

Γνωρίζουμε τον κόσμο της θάλασσας – Στ’ τάξη

Μια ξεχωριστή δράση για τη γνωριμία μας με τον κόσμο της θάλασσας και της ναυτιλίας, παρακολουθήσαμε στο Ομήρειο, απο το YES Forum.

Είδαμε μια παρουσίαση και στη συνέχεια ζωγραφίσαμε, συζητήσαμε και ανακαλύψαμε τα μυστικά του κλάδου που πρόσφερει τόσα στην καθημερινή μας ζωή με τις συνεχείς μεταφορές αγαθών.

To ταξίδι της τροφής – Στ’ τάξη

Στα πλαίσια της πρώτης ενότητας εργαστηρίων δεξιοτήτων, παρακολουθήσαμε διαδικτυακή ενημέρωση: “Το ταξίδι της τροφής”. Ενημερωθήκαμε για την αξία της μείωσης της σπατάλης τροφίμων, της υγιεινής και βιώσιμης διατροφής, εκφράσαμε τις απόψεις και τις ιδέες μας για το πώς τρεφόμαστε σωστά και μάθαμε πώς να υιοθετήσουμε καλές πρακτικές στην καθημερινότητά μας, ώστε να φροντίζουμε σωστά τον εαυτό μας και να έχουμε ισορροπημένο τρόπο ζωής, συνδυάζοντας σωστή διατροφή αλλά και πράγματα που μας ευχαριστούν και μας αρέσουν.

Η Β’ τάξη και το συναίσθημα του φόβου

Σε συνέχεια του εργαστηρίου δεξιοτήτων “Ζω καλύτερα-Ευ ζην” ασχοληθήκαμε με το συναίσθημα του φόβου. Τα παιδάκια μίλησαν γι’αυτά που τα φοβίζουν και τους προκαλούν ανησυχία και ανασφάλεια. Διαπίστωσαν ότι έχουν κοινούς φόβους και εξέφρασαν τρόπους που μπορούν να βοηθήσουν ώστε να ξεπεραστούν αυτοί οι φόβοι. Έπειτα, εμπλέξαμε και τους γονείς, οι οποίοι με μεγάλη προθυμία έγραψαν λίγα λόγια-συμβουλές προς τα παιδιά τους, ώστε αυτά να παίρνουν θάρρος και να αντιμετωπίζουν τους φόβους τους. Τα παιδάκια μέσα από αυτή τη διαδικασία χάρηκαν πολύ και εφοδιάστηκαν με κουράγιο και δύναμη απέναντι στους φόβους τους. 💝

Γέφυρες Επικοινωνίας ανάμεσα στους Μαθητές! -Α’ τάξη

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ Τάξης επισκέφθηκαν το 12o Νηπιαγωγείο, στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης και της συνεργασίας ανάμεσα στις δύο βαθμίδες.

Με μεγάλη χαρά ξανασυναντήθηκαν με τους παλιούς τους φίλους και όλοι μαζί παρακολούθησαν μια δράση για την οδική ασφάλεια, μαθαίνοντας με διασκεδαστικό τρόπο πώς να κυκλοφορούν με προσοχή και υπευθυνότητα! 🚦🚗

Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για να ενισχυθούν οι σχέσεις και η επικοινωνία ανάμεσα στους μαθητές και τις μαθήτριες των δύο τάξεων.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στις νηπιαγωγούς για τη ζεστή φιλοξενία και τη συνεργασία! 🌼