Αρχείο | Φεβρουάριος 2017
Χαρτί από χαρτί…συνέχεια
Απόκριες Δ΄τάξη
Τσικνοπέμπτη στο σχολείο-το γαϊτανάκι
Φέτος την Τσικνοπέμπτη, συγκεντρωθήκαμε στην αίθουσα θεάτρου και μάθαμε τι είναι το γαϊτανάκι, την ιστορία του κ.τ.λ.Μετά ,χορέψαμε όλοι γύρω γύρω το γαϊτανάκι!Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων είχε παραγγείλει και σουβλάκια να μας κεράσει για να τσικνίσουμε αλλά ο σουβλατζής άργησε την παραγγελία και την ακυρώσαμε.
Όμως, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων δεν το ξέχασε και μας κέρασε σουβλάκια την επόμενη μέρα!Τον ευχαριστούμε πολύ!
Χαρτί από …χαρτί!
Πήραμε την ιδέα από το μάθημά μας και αφού παρακολουθήσαμε στο youtube πώς φτιάχνεται το χαρτί στα εργοστάσια, αποφασίσαμε να φτιάξουμε και μεις στην τάξη το δικό μας χαρτί,ανακυκλώνοντας εφημερίδες.Κόψαμε μικρά κομματάκια τις εφημερίδες, τις κάναμε πολτό και τον απλώσαμε να στεγνώσει πάνω σε τούλια και κασόνια!Είμαστε περίεργοι να δούμε το αποτέλεσμα γιατί ο χαρτοπολτός μας ακόμα στεγνώνει…
Φτιάχνοντας ταΐστρες για πουλιά!
Στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος B΄Τάξης, φτιάξαμε ταΐστρες για πουλιά: Ανακατέψαμε ξηρούς καρπούς, τριμμένες φρυγανιές και βούτυρο και τα βάλαμε όλα σε ένα κουπάκι με ένα ξυλαράκι στη μέση.Μετά αφήσαμε το κουπάκι στο ψυγείο και όταν έπηξε το υλικό, το βγάλαμε από το κουπάκι και το κρεμάσαμε στα δέντρα της αυλής του σχολείου.Έτσι, τώρα το χειμώνα, θα μπορούν τα πουλάκια να βρίσκουν τροφή!
Ευέλικτη ζώνη
Στα πλαίσια του προγράμματος :”από τα παλιά μέχρι και σήμερα… τα παιδιά παίζουν “, παίξαμε το παιγνίδι “εφτάπετρο”
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΚΛΕΙΔΟΥ
Η Τετάρτη τάξη , μαζί με όλο το σχολείο, την Παρασκευή 3-2-2017, πραγματοποίησε επίσκεψη στο περιβαλλοντολογικό κέντρο της Κλειδούς .Στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος Δ? τάξης μελετήσαμε τα έμβια και άβια στοιχεία των οικοσυστημάτων τα οποία και είδαμε από κοντά στο οικοσύστημα του δάσους της Κλειδούς. Συναντήσαμε δέντρα ,θάμνους και πόες μέσα στο φυσικό τους περιβάλλον και μάθαμε αρκετά πράγματα γι?αυτά .Στο μονοπάτι που περπατήσαμε μέσα στο δάσος είδαμε και εικόνες παρέμβασης του ανθρώπου στη φύση, οι περισσότερες όμως καταστροφικές (ρύπανση, λαθροθηρία, καμένα δέντρα, οικειοποίηση δασικής έκτασης).Ήρθαμε σε επαφή με τα μελίσσια και μάθαμε από την υπεύθυνη του προγράμματος πολλές λεπτομέρειες για την κοινωνία των μελισσών και τη συμμετοχή τους στην ισορροπία της διατροφικής αλυσίδας. Τέλος διασχίσαμε έναν μικρό χείμαρρο, μυρίσαμε αρωματικά φυτά και μάθαμε πώς να περπατάμε σε δύσβατα κατηφορικά μονοπάτια .