Αρχείο | Νοέμβριος 2021

Εργαστήριο Δεξιοτήτων, ΕΥΖΗΝ-Θέμα:Οδική ασφάλεια

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Όλγα Καστανά

Στα πλαίσια της 1ης θεματικής του εργαστηρίου δεξιοτήτων για την Δ’ τάξη, τα παιδιά δημιούργησαν και εικονογράφησαν ένα παραμύθι .

μπορείτε να το διαβάσετε εδώ:

https://read.bookcreator.com/sYgJBZN18iVw49Nu4wuKIYOUyHq2/4BJy5HShQJOoViR7bO6cwQ

Ώρες ενημέρωσης γονέων

Οι γονείς προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα πάντα με τα μέτρα πρόληψης κατά του covid 19 που ισχύουν κάθε φορά από τον ΕΟΔΥ και δηλώνοντας ως επισκέπτες στο https://edupass.gov.gr/ τα στοιχεία τους και, όπου χρειάζεται, το αποτέλεσμα του τεστ(στους εμβολιασμένους και νοσήσαντες βγαίνει αυτόματα)

Για τις μηνιαίες συναντήσεις των γονέων με την εκπαιδευτικό της τάξης, θα ενημερώνονται με email οι γονείς, όταν κρίνεται αναγκαίο. Σε έκτακτες περιπτώσεις, εκτός προγράμματος, οι γονείς μπορούν να τηλεφωνούν στο σχολείο 2271028513 και να κλείνουν ραντεβού ώστε ο εκπαιδευτικός να είναι διαθέσιμος δηλαδή να μην έχει μάθημα την ώρα που ζητείται η έκτακτη συνάντηση. Κανονικ΄΄α,οι εκπαιδευτικοί δέχονται τους γονείς σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ

Α΄ ΤΑΞΗ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4η ώρα, 10:45-11:30

Β΄ ΤΑΞΗ: ΔΕΥΤΕΡΑ 4η ώρα, 10:45-11:30

Γ ΤΑΞΗ: ΤΕΤΑΡΤΗ 3η ώρα, 10:00-10:45

Δ ΤΑΞΗ: ΔΕΥΤΕΡΑ 3η ώρα, 10:00-10:45

Ε ΄ΤΑΞΗ:ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4η ώρα, 10:45-11:30

ΣΤ ΄ΤΑΞΗ: ΤΕΤΑΡΤΗ 5η ώρα, 11:45-12:25

ΑΓΓΛΙΚΑ: ΔΕΥΤΕΡΑ, 1η ώρα 8:15-9:00

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ : ΤΕΤΑΡΤΗ 4η ώρα, 10:45-11:30

ΜΟΥΣΙΚΗ: ΠΕΜΠΤΗ 3η ώρα, 10:00-10:45

ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ: ΠΕΜΠΤΗ 4η ώρα, 10:45-11:30

ΓΑΛΛΙΚΑ: ΤΡΙΤΗ 13:15-14:0

Β τάξη: “Συζητάμε και …ζητάμε!”Επίσκεψη στο Δήμαρχο

Στις 21 Οκτωβρίου 2021  εμείς οι μαθητές και μαθήτριες της Β΄Τάξης, επισκεφθήκαμε  τον Δήμαρχο Χίου κ. Σταμάτη Κάρμαντζη μαζί με τη Διευθύντρια κ. Μαρία Κέρογλου και την εκπαιδευτικό κ. Όλγα Καστανά.

Είχαμε σκοπό να το κάνουμε γιατί συζητήσαμε σχετικά στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος αλλά και της εκπαίδευσης του Υπεύθυνου Πολίτη του Κόσμου ως σχολείου μέλους του Δικτύου συνδεδεμένων σχολείων ASPnet  UNESCO που είμαστε . Στον Δήμαρχο,  ακούσαμε για τη δουλειά του στο Δημαρχείο και μιλήσαμε κι εμείς για τη γειτονιά μας και το σχολείο μας. Ζητήσαμε πάρκα, παιδική χαρά, ασφαλή πεζοδρόμια. Μάλιστα, καταθέσαμε κι  ένα έγγραφο με τα αιτήματα και τις προτάσεις μαςγια τη βελτίωση της ζωής μας στη γειτονιά του σχολείου μας.

Ο Δήμαρχος μας έδωσε συγχαρητήρια (και στους εκπαιδευτικούς για την πρωτοβουλία αξιοποίησης βιωματικών εργαλείων μάθησης), και υποσχέθηκε ότι ο Δήμος θα ανταποκριθεί σε αυτά που ζητάμε, ενώ, υποσχέθηκε ότι θα επισκεφθεί και ο ίδιος το σχολείο τους σύντομα με σκοπό την ικανοποίηση των αιτημάτων μας.

Νιώσαμε ότι καταλάβαμε λιγάκι τι σημαίνει να είσαι ενεργός πολίτης, να ενδιαφέρεσαι για τον τόπο και τη ζωή σου , να έχεις προτάσεις και να τις δίνεις εκεί που πρέπει για να ακουστούν. Έτσι θα είμαστε από δω και μπρος!

ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΔΑΦ (ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ)- ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΝΤΑΞΗ

Στην ενδοσχολική επιμόρφωση , διάρκειας 4 διδακτικών ωρών, που πραγματοποιήθηκε από την εκπαιδευτικό της Παράλληλης Στήριξης κ. Μαρκέλλα Φραγκομίχαλου και την εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης κ. Καλλιόπη Καλαμάκη στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου μας, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας ενημερώθηκαν:

• για τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), για τα σημαντικά πλεονεκτήματα που συνεπάγεται η ένταξη και εκπαίδευση των παιδιών αυτών στα σχολικά πλαίσια της γενικής αγωγής,

• για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά αυτά κατά τη σχολική τους φοίτηση,

• για τις μεθόδους και τους τρόπους εκπαίδευσης των παιδιών αυτών,

• για τη συνεργασία με τους γονείς αυτών των μαθητών.

Η ένταξη των παιδιών με ΔΑΦ στο γενικό σχολείο αποτελεί μια σημαντική πρόκληση για το εκπαιδευτικό σύστημα. Οι υπάρχουσες γνώσεις και εμπειρίες των εκπαιδευτικών των γενικών τάξεων όλων των ειδικοτήτων υστερούν για την ουσιαστική συμπερίληψη αυτών των μαθητών και αποτελούν μια πρόκληση καθώς καλούνται να προσδιορίσουν τους διακριτούς ρόλους τους, όσον αφορά στην ένταξη των παιδιών με ΔΑΦ, αλλά και τα σημεία σύγκλισης και συνεργασίας όλων όσων εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία των παιδιών αυτών.

Με αφορμή τα παραπάνω οι εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν και επιμορφώθηκαν για τους ρόλους και τις αρμοδιότητές τους και επισημάνθηκε ότι κομβικό ρόλο για την επιτυχία της σχολικής ένταξης αυτών των μαθητών διαδραματίζουν η διευθύντρια της σχολικής μονάδας και ο σύλλογος διδασκόντων, ως θεσμικό όργανο, με τη δημιουργία ενός θετικού κλίματος στη σχολική κοινότητα, ανοιχτό στη διαφορετικότητα και υποστηρικτικό για όλους τους μαθητές.

Η κ. Μαρκέλλα Φραγκομίχαλου (όρθια) και η κ. Καλλιόπη Καλαμάκη κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης

Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία για την Α΄’ τάξη

Ψωμί παιδεία Ελευθερία

Ένα σύνθημα που δεν θα ξεπεραστεί ποτέ.

17  Νοεμβρίου σήμερα, στο χώρο της ταξης μας, μιλήσαμε για την επέτειο του Πολυτεχνείου . Είδαμε βίντεο και ακούσαμε τραγούδια σχετικά. Στο τέλος, όλα τα παιδιά βοήθησαν στην σύνθεση του συνθήματος Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία και έφτιαξαν τις δικές τους κάρτες με το Πολυτεχνείο.

11 Νοεμβρίου Α’ τάξη

Σήμερα μιλήσαμε για την Απελευθέρωση το νησιού μας και φτιάξαμε μια ιστορική γραμμή για να βάλουμε τα γεγονότα σε μια σειρά!

Κατευθυντήριες οδηγίες για τη διαχείριση διαβητικού ασθενούς

Ενδοσχολική επιμόρφωση διάρκειας 4 διδακτικών ωρών με βιωματικό εργαστήριο από τον Σχολικό Νοσηλευτή κ. Ευάγγελο Τσιότσια στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου μας

Ο κ. Βαγγέλης Τσιόπτσιας, σχολικός νοσηλευτής κατά τη διάρκεια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης

Γνωρίζω το σώμα μου Γ’ τάξη

Στα πλαίσια της πρώτης θεματικής των εργαστηρίων δεξιοτήτων “γνωρίζω το σώμα μου”, εργαστήκαμε στην τάξη , μετρηθήκαμε, είδαμε τις αναλογίες του ανθρώπινου σώματος με την βοήθεια του “Βιτρούβιου ανθρώπου” ,του Λεονάρντο Ντα Βίντσι και κάναμε κατασκευές με ύφασμα.

Ακόμα γράψαμε και ένα παραμύθι ,βασισμένο στην “Δόνα τερηδόνα” του Ευγένιου Τριβιζά

Μπορείτε να το διαβάσετε εδώ:

https://read.bookcreator.com/sYgJBZN18iVw49Nu4wuKIYOUyHq2/in9mR5FVR46ZRGcCcH0ddQ

Συναισθήματα Β’ τάξη

Δεν θυμώνω!!

Γιατί σε μια στιγμή θυμού μπορεί να κάνω κάτι για το οποίο να μετανιώσω αργότερα. Είναι απόλυτα φυσικό να θυμώσω κάποιες φορές, αλλά είναι καλύτερα να κάνω τον θυμό μου δημιουργικό, να του δώσω κίνηση….αντί να τον εκτονώσω απέναντι σε κάποιον άλλον η να τον στρέψω εσωτερικά κατά του εαυτού μου.. ..

“Το να κρατάς θυμό είναι σαν να αρπάζεις ένα αναμμένο κάρβουνο για να το πετάξεις σε κάποιον. Αυτός που καίγεσαι είσαι εσύ”

Βούδας

Δεν έχει καμία σημασία την ώρα του θυμού να νιώσω αδικημένος γιατί στην ουσία το άτομο που με θύμωσε κατά κάποιον τρόπο καθρεφτίζει ένα κομμάτι του εαυτού μου που χρειάζεται βελτίωση…

“Ο καθένας μπορεί να θυμώσει, είναι εύκολο. Αλλά να θυμώσει με τον σωστό άνθρωπο, στον σωστό βαθμό, για τον σωστό λόγο, τη σωστή στιγμή και με τον σωστό τρόπο, αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο”

Αριστοτέλης

(Διαχείριση σύγκρουσης, διαχείριση θυμού, συναισθήματα)-(παραμύθι: Ο γίγαντας και ο νάνος)- Νοέμβριος με την Β’ τάξη